marți, 7 iunie 2011

Sunt erou ... dar nu acum!



Astazi, ca si ieri, ca si alaltaieri, a fost o zi mai lunga. Nu am avut o singura ocupatie, insa nici nu am fost plina pana peste cap de lucruri ce nu suporta amanare. Intamplator, a trebuit sa merg si pana la banca sa scot o suma mai marisoara de bani. 
Si ma indreptam eu copacel, copacel spre banca cand langa un 4X4 negru, se afla un baiat negricios ce se uita in jurul lui si baga mana prin geamul intredeschis. Primul meu gand a fost ca tipul este un hot. Avea o fata dubioasa si se comporta ca un individ ce se teme ca ar putea fi prins asupra faptului. Si-a ridicat capul spre mine si pentru o fractiune de secunda m-am uitat in ochii lui. Acum stiam sigur ca este un hot. Cel putin, asa imi spunea instinctul.
Daca va asteptati la o poveste care se termina cu mine tinandu-l pe respectivul baiat in fata proprietarului masinii si eventual chemand politia, va inselati si puteti inchide linistiti pagina pentru ca nu as vrea sa ma judecati si nici sa imi pierd urma de respect pe care cred ca o am din partea casei. Mi-am uitat hainele de erou acasa si am facut ceea ce face o Romanie intreaga cand vede un infractor... intoarce capul si isi vede de drum!
Am inceput sa imi caut scuze cum ca mai bine ma fac ca nu vad, deoarece nu as vrea sa ma urmareasca si sa imi fure urma de bani pe care vreau sa o scot. Sau poate nici macar nu este un ciorditor de speta joasa (eee daca s-a bagat asa la un Touareg cu siguranta nu e un ciorditor infim) si poate este nepotul proprietarului care vrea sa asculte muzica, dar nu deschide usa. Daca o dau in penibil si creez o mare flacara acolo unde nu e decat o scanteie?
Vinovatia a inceput sa ma plesneasca peste ceafa si m-am uitat in jurul meu pentru a vedea daca totusi nu pot scoate tricoul cu SC (Super Cata, in cazul in care nu v-ati prins!). Mda, 2 doamne care merg pe langa mine, si mai multi "neni" pe langa o masina, fix langa 4X4. Vinovatia s-a oprit din palmuit si ne-am pus amandoua pe gandit. Nu cumva imi fac mustrari de constiinta degeaba? Adica eu care sunt la distanta pot vedea culpabilitatea din ochii baiatului si oamenii in toata firea de la 5 pasi de el nu vad nici o problema in atitudinea lui? Am rasuflat greu si m-am postat in fata bancomatului. Am scos banii si cu ochii in 4 m-am indepartat de locul faptei. 
Nu sunt mandra de atitudinea mea. Imi caut scuze cum ca sunt fata, cum ca ma putea urmari la camin si aici nu stiu pe nimeni care mi-ar putea sari in ajutor in cazul in care apare vreo gasca pusa pe scandal.. Si cate si mai cate alte scuze. Intotdeauna sper ca atunci cand va fi cu adevarat ceva important sa nu clachez si sa nu se intample vreo nenorocire pe care as putea-o intampina, insa daca ma raportez la amanunte micute, precum acesta, realizez ca intr-o situtatie mai dificila ... Dar hai sa nu o spun cu voce tare si sa raman cu speranta ca daca imi va sta in putinta voi preveni ...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu