sâmbătă, 16 ianuarie 2010

...

M-am trezit de dimineata cu fata la cearceaf si cu o durere de cap in genul celor de la mahmureala.Si chiar nu am baut azi-noapte! Sunt sigura ca e din cauza somnului mult prea lung pe care l-am avut (11 ore!!) si a faptului ca nu era Honey in pat sa imi demonstreze ca daca eu am dormit mult, ei bine, nu este indeajuns de mult! Nu am avut chef sa imi iau micul dejun, nici macar sa ma spal pe fata si de vreo jumatate de ora incerc sa imi storc creierii in incercarea de a scrie ceva, la licenta, pe blog, in carte.. Si nu prea imi iese, dupa cum prea bine observati!
Ce am facut eu zilele astea de nu am mai postat pe blog? Ei bine, am petrecut timpul fie in fata laptopului salivand la fetele perfecte ale unor actori dintr-un anume serial, fie am iesit la o bere cu fetele si la partide de dans...
Dar nu va faceti griji, in curand mi se termina vacanta!
...
Si o sa-mi revin :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu