duminică, 29 noiembrie 2009

eu votez : VIATA!

Zilele astea am incercat sa imi fac timp pentru a ma pune la punct cu filmele care au aparut in ultimul timp ,ca atare am vizionat 2012 si Surrogates si multe trailere (The book of Eli, The road etc.). La ce concluzie am ajuns? Din ce in ce mai multe filme incearca sa ne deschida ochii cu privire la sfarsitul omenirii asa cum o stim, care este inevitabil. Ideea este sa reusim sa facem parte din mana aceea de oameni care va trai sa duca mai departe "our legacy".
Inca nu ma simt atat de importanta ca pentru a ajunge pe "nava" cu supravietuitori, fapt care ma face sa ma gandesc la ce tip de moarte as alege. Optiunile pe care le am sunt (din filmele vizionate):
- inecata ... a venit un val urias si a ras toti oamenii! Intrebarea de baza este : mori din cauza impactului sau mai ai secundele alea de spaima intensa cand constientzezi cu adevarat ca nu mai ai nici o sansa? Oricum, nu mi-ar placea sa mor din cauza apei, asa ca, zic pas!
- arsa ... a erupt un vulcan si e multa lava! URAT!! in cele mai negru cosmar pe care l-am avut, am visat ca mor arsa! asta ar putea da multe de inteles : in primul rand, sunt vrajitoare, in al doilea rand, imi e frica de foc, in al treilea rand : nu imi place deloc culoarea rosie (poate decat pe buze :D )!
- sufocata... de la vulcan, s-a format un nor urias de fum si se indreapta spre toate asezarile omenesti. Hmmm.. tusesti si tusesti intr-una, te doare gatul si simti ca iti ard plamanii, iti simti capul greu si ai impresia ca sangele nu mai are destul loc in vase .. si apoi, liniste! Daca nu ar fi totul negru in jurul tau... daca nu ai vedea cum oamenii care te inconjoara incearca sa lupte in zadar... nu! nu merge nici asta!
- sfaramata... multe cutremure, casa se prabuseste peste tine! Asta este un mod de a muri foarte sadic. Pentru a daca nu ai norocul sa pice pereti cu forta, nu mori. Si ramai la buna vointa a soartei.. mori de foame, de sete, de frig, de foc, de fum, de apa etc. NU!
- sinucidere... stii ca vine moartea si nu vrei sa suferi... si daca nu este totul atat de grav precum se spune? daca ai o sansa la viata, o arunci pe geam cu un glonte, o sfoara, niste pastile sau o lama? PAS!
- si probabil multe altele... dar nu vreau sa ma gandesc la ele :)))
Ok ... m-am hotarat... fac ce fac si ajung pe "nava" ca altfel nu se poate!! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu