joi, 26 noiembrie 2009

Desteapta-te romane!

A fi roman nu mai e bine, dar nici cu ungurii si nemtii nu ma laud! In cadrul jobului meu trebuie sa gasesc furnizori de prin toata Europa si nu mica mi-a fost mirarea cand am contactat firme de export din Ungaria si Germania (a caror limba vorbita era : "english") si .... :
EU - "Hello, do you speak english?"
- "Nem .. nem"
EU - "Someone there speaks english?"
- "Moment please"
EU - "...."
- "do iu spic frens?"
EU - "I'm sorry, but no!"
- "Ui dont spic englis, sori!"

sau alta firma din Ungaria :

EU - "Do you speak english?"
- "Moment please..."
dupa 10 min....
- "From ver do iu col as?"
EU - "Romania"
- "Pai vorbiti domnisoara in romana, ca asta stie toata lumea!"

sau Germania :

EU - "Do you speak english?"
- "Nine ... bla bla bla (vorbeste in germana)"
EU - "Madam, i don't speak german!"
- "Nine, nine ... bla bla bla (iar in germana)"
dupa 10 minute inchid telefonul pentru ca nu primesc pe nimeni care sa vorbeasca engleza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu