duminică, 22 noiembrie 2009

Eu .... mare?

Tocmai m-am intors de la vot si pentru un moment am revazut ziua de acum 5 ani cand tremurand toata cu buletinul in mana m-am prezentat la sectia de votare. Nu stiam cu ce se mananca politica (nu s-a schimbat mare lucru de atunci!) insa eram foarte emotionata stiind ca in sfarsit, parerea mea va conta. Am intrat in cabina de vot si am inceput sa ma uit lung la numele si partidele care erau trecute in dreptunghiuri alaturate. Am inchis ochii si am pus stampila! Cam asa am luat eu alegerea cu privire la presedintele tarii.
Acum, dupa 5 ani, nu am vrut sa repet figura, pentru ca realizez ca un om face diferenta! Poate sunt masluite alegerile, poate votul meu este solitar intr-o urna plina cu "Basescu" si "Antonescu", insa eu inca cred ca parerea mea conteaza. Tata imi tot spune ca sunt o idealista, iar eu cred ca asta este numai inceputul! :) Cine stie, poate in 5 ani o sa imi pun osul la treaba si o sa incerc sa fac diferenta prin toate mijloacele posibile; o sa fiu presedintele de care vorbea Remus Cernea. Femeie, lipsita de prejudecati... dar nu lesbi :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu