sâmbătă, 29 iulie 2023

Realitatea

Citește și : http://just-catalina.blogspot.com/2023/03/doua-vieti-prolog.html


Au trecut 3 săptămâni de când am avut discuția cu Filip. Noroc că o dată cu aceasta discuție a venit și vacanța de vară și copii nu pot vedea la ce ni s-a limitat interacțiunea, deoarece sunt in vizită la bunici. Un "bună" și un "la revedere". Și nici acestea atât de des. Relația noastră a ajuns să semene cu aceea dintre doi colegi de muncă care nu se plac, dar trebuie sa se salute deoarece fac parte din aceași companie. Nu este cea mai buna perioadă a mea și pentru a nu ajunge acasă am inceput sa îmi pierd timpul mergând. Daca nu as avea locul de munca în altă localitate, nici nu as mai lua mașina. Dar o iau și apoi mă opresc in oraș, o las la margine, merg până în centru, stau să mă uit la trecători și mă întorc. Am văzut un thriller in care personajul principal făcea asta. Își alegea victimele. 

Mă sună Otilia și Vicky, dar cumva nu reușesc să le povestesc ce simt. Cred că dacă o să o spun cu voce tare o să transform in realitate faptul că relația mea fericită este pe pauza. Pe un drum sigur către finalizare. Finito. Sau mai degrabă "Pausito". 

- Ava, nu mai știi să dai un semn! Trebuie sa facem programare pentru o întâlnire, un cocktail ceva? Îmi spune Vicks cu o mica urma de reproș.

- Au luat copii vacanță și Filip nu vrea sa te mai împartă? Spune-mi că măcar nu ați transformat casa într-un focar sexy. Mai puneți jucăriile sexuale la loc sau sunt împrăștiate peste tot? Adaugă și Otilia într-un ton jucăuș. 

Simt un nod în gât și lacrimile mi se aduna in ochi. Știam de ce le-am evitat atât de mult timp. Cobor telefonul de la ureche și încerc să îmi adun gândurile. Aud glasurile lor care probabil se întreabă de ce nu răspund. 

- Nu prea am semnal aici. Este o perioada destul de busy la muncă și ... Nu reușesc să termin ce aveam de spus. 

- Sa nu-mi spui că în loc să-ți siluiești soțul și să-l pui la munca de jos, dacă înțelegi ce vreau sa spun, tu ești la munci și stai peste program! Mă întrerupe ridicând tonul Otilia. Mai tii minte când m-ai rugat să te trezesc la realitate daca o iei pe arătură? Ei bine, femeie, mi te-ai plâns că nu mai aveți timp de voi și că abia aștepți perioada asta. Ia geanta, rupe curea, du-te acasă și sfâșie hainele de pe tine in fața lui Filip! Dacă începi să ai băluțe nu te speria, nu îl sperii nici turbată. Sigur și el are nevoie de...

- Am luat o pauza. Încerc să spun cu un ton scăzut și probabil foarte încet, deoarece Otilia nu se oprește și continuă la fel de înfocat:

- Și ar ajuta pentru mana cealaltă o eșarfă ceva, sigur găsești. Am văzut o jucărie șmecheră pe eMag, care este pentru placerea amândurora...

- AM LUAT O PAUZA. ABIA NE SALUTAM. EXCLUS SA NE F***TEM! 

Lumea din fața mea se uita ciudat la mine. Parca este liniște nu doar la telefon și în tot peisajul in care mă aflu. Oamenii s-au oprit și mă privesc. Nici păsările nu mai ciripesc. 

Cred că am țipat. Am țipat și mi-am transformat negarea in realitate. Am urlat și pauza relației mele este o realitate acum. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu