vineri, 4 martie 2022

Mama x 2 - haine

 Trebuie să ajung la un botez și mă duc în Afi să văd ce găsesc. Am "vânat" haine online, iar acum este momentul sa le probez. Deși am timp limitat sunt încrezătoare ca voi găsi ce îmi doresc.

Intru în primul magazin și găsesc niște pantaloni si câteva rochii. Nu vreau neaparat rochii așa că încep cu pantalonii. Am luat o mărime mai mare decât ce port de obicei, pentru că știu că după naștere excesul de burtica schimba mărimi. Îi ridic și ajung cu ei ... Până la șolduri. Nu trec mai sus. Mă uit la eticheta deoarece nu are cum sa nu ma încapă, sigur am luat ceva mai mic. Nope. Nici o greșeală acolo. E o mărime mare, mai mare decât mi-aș dori si nu ma încape. 

Mă duc în al doilea magazin, unde sper că mărimile să fie ok. Aleg 3 perechi de pantaloni, și încep să îi probez. 3 perechi de pantaloni cu cea mai mare mărime. Prima nu trece de genunchi, a doua ajunge până la șold și a treia se încheie, dar arăt foarte dubios. 

Oficial sunt deprimată. Nu ar trebui deoarece vocea interioară îmi spune că sunt la a doua naștere, au trecut doar 2 luni de la naștere, e normal să am exces de grăsime, eram plinuță și înainte. Dar cumva mă doare. Mă doare ca vreau sa îmi cumpăr o pereche de pantaloni și singurele mărimi mari mă fac să mă simt balena. Culorile frumoase nici măcar nu au mărimi mari. Pantalonii nu mai sunt făcuți să te facă să te simți bine decât dacă ești slab, cu o formă a corpului frumoasa. Dacă ești după o sarcină, cu burta lăsată, cu sentimentele vraiște, pantalonii pe care îi vrei și nu te încap, nu te pun în evidență, încep să îți macine creierii și să îți spună că ai o problemă. 

Așa sa fie? Faptul că nu sunt slim fit și că am burta lăsată și că am kg in plus sunt o problemă la care ar trebui să mă gândesc acum când trebuie să alaptez, trebuie să mă trezesc noaptea, trebuie să găsesc timp să fiu mama si pentru al doilea copil?

Nu e problema nimănui. Este doar problema mea. Problema mea și a nenumăratelor mămici care sunt în situația mea. Problema ar tb să fie a magazinelor care te fac sa te simți mic și urât, și deprimat și trist. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu