miercuri, 4 ianuarie 2017

Aventuri in Romania

Oh, blestemată sa fiu! Eu si neștiința mea! Cum sa nu imi treacă prin cap ca pe lângă numerele roșii provizorii inmanate de oficialul public de la inmatriculari, trebuia sa primesc si o foaie de autorizație?!? La cate mașini nu am avut, trebuia sa știu ceva legat de masina. Trebuia sa caut pe net si ce acte primești o dată cu numerele roșii, nu doar de ce acte ai nevoie. Oh blestemată ființă ce nu mi-ai aparut in cale sa-mi luminezi mintea cand am terminat in 10 minute întrevederea la înmatriculare! 10 minute în România e ca un orgasm porcesc! Sună prea bine ca sa fie adevărat. Si cu toate astea, eu m-am îmbătat cu apă rece și mi-a plăcut. Și acum trebuie sa imi placă și coada, și nepăsarea, și cascada de nervi in care ma scufund. Oh, blestemată sa fiu! Eu și neștiința mea!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu