marți, 21 decembrie 2010

Alt interviu...

Ce mai ninge.. Sau stai sa ma corectez : ce a mai nins! Iarna nu a stat prea mult pe ganduri si s-a hotarat sa ne umple pe toti de respect, cu multa zapada. Si frig! Avand in vedere ca nu ma aflu tocmai in mediul meu (sa ne aducem aminte ca vara este anotimpul in care ma regasesc cu totul), cu venirea iernii am ramas in pana de drumuri si de idei. Si totusi, asta nu ma impiedica sa mai scriu din cand in cand pe aici :P.
Ultima intamplare? Ce ar fi sa scriu despre cel mai recent interviu la care am fost. Ei bine, nu a fost chiar interviu, dar atat timp cat a implicat obtinerea unui loc de munca, pot incadra acea intalnire ca interviu. Joi dimineata, m-am trezit ca de obicei destul de devreme si ca niciodata , in loc sa imi fac dus si sa fac cine stie ce pentru scoala, m-am proptit mai bine in pat si am inceput sa ma uit la seriale. Cand deodata, imi bate cineva in "poarta". Sor'mea apare toata un zambet spunandu-mi ca mi-a facut rost de un interviu. Aproape ca mi-a picat laptopul din brate, dar pentru ca este "pretiosul" meu, am reusit sa ma abtin si sa ma limitez la o imbratisare calduroasa fata de sor'mea. Si uite asa, imbracata la tol festiv (mai exact, ce imi ramasese curat, deoarece se apropia venirea acasa si am lasat maldarul de toale murdare sa se mareasca), cu cateva cv-uri in mapa, m-am trezit in fata locatiei unde aveam "interviul". 
Sediul unei reviste cu iz turistic cu o nota religioasa. Am fost invitata sa iau un loc si mi s-au explicat posibilele activitati pe care le-as avea de indeplinit in cadrul firmei :
- Sa fac site-ul firmei. Pas, nu ma pricep la asa ceva.
- Sa iau interviuri. Hmmm... Nu stiu daca ma pricep la asa ceva, dar suna interesant.
- Sa primesc carti si articole si sa fac rezumate... Eu zic ca ma pricep, dar nu stiu daca va si place :P
- Sa distribui revista. :| No thaaanks!
In orice caz. Am primit un numar al revistei, pentru a vedea cum arata. Revista jumatate turistica, jumatate religioasa. Ma intreaba domnu' daca sunt catolica sau pocaita. Apoi imi da niste cuvinte sa compun texte, lucru ce imi trezeste destul de mult interesul. Plus "imbracarea" unor poezii cu imagini. Toate bune si frumoase, pana cand vine si ultima intrebare : 
"Ce faci seara inainte de somn?"
Eu, dupa tema religioasa a intalnirii, ma uit la domnul respectiv cu o spranceana ridicata si il intreb "D-voastra ma intrebati daca imi fac rugaciunea de seara?" :|
Dansul, destul de surprins, ridica la randu-i o spranceana si ma intreaba "Faci rugaciunea de seara?"
"Nu!", desi uneori chiar o mai fac :P
La care domnul adauga "Bine domnisoara, dar totusi, inainte de somn, va uitati la un film, cititi o carte?"
Cand realizez ca de fapt il interesa ce fac in timpul liber, ii raspund ca mai citesc din cand in cand o carte. Si ies.
Timp de 15 minute am ras intr-una, gandindu-ma la cat de idioata sunt. Imi veneau in minte doar cuvintele "D-voastra ma intrebati daca imi fac rugaciunea de seara" si incepeam sa rad iar. Si ma intreb de ce nu ma angajez? :)))

Un comentariu: