joi, 24 decembrie 2009

Vine Mos Craciun!

Ok ... in seara asta vom fi inconjurati de mirosul de brad abia scos din dulap, luminite stralucitoare de la instalatiile din anii trecuti, mobila frumos lustruita (ca doar nu degeaba am facut curatenia de Craciun!) si cadourile de la Mos Craciun. In functie de cat de cuminti am fost in timpul anului, dorintele noastre se vor materializa si vor fi frumos impachetate in hartii colorate. Eu anul asta mi-am dorit o chitara, un aparat foto mai bun, sa iau licenta fara sa stau sa invat prea mult, haine mai multe si un iubit frumos, destept si cu o masina (macar atat!). Acum sa vedem unde o sa imi puna mosul cadourile acestea, deoarece bradutul este cam micut si, chiar de as primi numai chitara, ar trebui sa puna bradutul pe ea. Tineti-mi pumnii stransi!

P.S : eu sunt cuminte de cand ma stiu, asa ca nu ar trebui sa am prea multe probleme in a primi ceea ce imi doresc, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu